זאת הכותרת שרצה ברשתות החברתיות בעקבות מותה של אישה בבית חולים איכלוב.

אנסטסיה קלין ז"ל, בת 52, ערירית וחסרת מעמד, הלכה לעולמה בסוף השבוע כתוצאה מחבלה בירך (שברי זכוכית נמצאו במקום הפציעה).

מה סיפרו לנו במשך שבועיים:

לאחר הפרסום המסית שוב נגד גבר רק בגלל היותו גבר!!! לציבור כבר היה ברור מעל לכל ספק סביר שציגנוק הוא האיש שהיכה את אנסטסיה קלין מכות רצח ואז קטע את רגלה באכזריות שקשה לדמיין – היתה כותרת כזו בעיתון נפוץ – אחרי התעללות שהובילה לאשפוזה כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת.

ואז, למרות החשדות החמורים נגדו, הסדיסט שוחרר ממעצר, ולמרבה הזוועה התחפש לאיש שב"ס והגיע לבית החולים – במה שנשמע כמו סצנה שטנית במיוחד מהסופרנוס או החבר'ה הטובים – כדי לסיים שם את המלאכה שבה החל. לוודא שאנסטסיה האומללה תמות. למרבה המזל, הוא נתקל בעובדת סוציאלית אמיצה ורבת תושייה שזיהתה בזמן את הסכנה ובלמה את הרוצח בגופה. וגם אחרי שנעצר שוב, גורמי אכיפת החוק הרופסים והאטומים, שיחררו אותו לחופשי, בלי בושה.

האמת שלא באמת מעניינת את "שונאות הגברים"

השוטרים עצרו את דמיטרי ציגנוק בביתו, נאנק מכאבים על המיטה. בכתפו היה סימן של נגיסה פראית שתלשה חתיכה מבשרו. הוא סיפר לשוטרים – במעט העברית העילגת שבפיו – שלפני כמה ימים התפתח ריב בינו לבין ידידה שלו, היא נשכה אותו, הוא השתולל מכאבים, שולחן זכוכית נשבר, הוא חושב שהיא נפצעה, אבל היא הלכה והוא לא יודע מה איתה.

שלושה ימים אחרי ששוחרר מהמעצר, הגיע דמיטרי לבית החולים איכילוב, לבוש בחולצה תכלת ישנה שנראית כמו מדים של סוהר או של איש חברת אבטחה. פקידות הקבלה התקשו להבין מה הוא רוצה.

שירי מנדלבאום (העוסית שנאמר עליה שהגנה בגופה על אנסטסיה קלין) : "קראו לי מהמחלקה ואמרו שבן הזוג של אנסטסיה נמצא במחלקה ומבקש לקבל עליה מידע. להתעדכן לגבי מצבה. ביקשו שאבוא לראות מי זה ומה זה. הגעתי למחלקה. פגשתי את דמיטרי. הוא נראה לי מבוגר מגילו. לבוש במדי סוהר של שב"ס. בקושי מדבר עברית. דיברנו בצורה הכי בסיסית.

–   מי אתה?
– דמיטרי.
– מה שם המשפחה?
– לא חשוב.
– אפשר לראות תעודה מזהה?
– לא חשוב.

"כששאלתי אותו מה הקשר שלו אליה הוא ענה לי 'בקרוב נהיה משפחה' ואמר לי 'אני רק רוצה לדעת מה איתה, מה עם הרגל שלה'. אמרתי לו, 'אני הולכת לקרוא לרופא שייתן לך אינפורמציה' וביקשתי שיחכה. רציתי לעכב אותו. התקשרתי לטל (השוטר). ואז טל שלח לי תמונה שלו, שאזהה אם זה הבן אדם. זיהיתי אותו. והוא אמר לי לא לאפשר לו להיכנס לחדר שלה ולגרש אותו מהמחלקה. רק מאוחר יותר הוא סיפר לי שזה החשוד בתקיפה ושהוא בעצם הפר את תנאי מעצר הבית"

הוא נראה לך אלים או מסוכן?
"ממש לא. הוא לא היה אלים ותוקפני. האח שדיבר איתו ברוסית אמר שיש מצב שהוא יחזור שוב בסוף השבוע כי הוא מאוד דואג לה. גם קצין המשטרה שדיברתי איתו אמר שהוא נורא אובססיבי לגביה. הייתי בשוק כשאמרו לי שהוא בגיל שלה, בן 52. חשבתי שהוא בן 70. הוא היה נורא מוזנח, צנום, שיער לבן. לא היה לו ריח של אלכוהול, אני יודעת לזהות. אבל אני בטוחה שזה בן אדם ששתה ושותה".

ציגנוק נעצר שוב באותו לילה, כשלהפרת תנאי המעצר שלו נוסף חשד חמור בהרבה, שהוא הגיע לבית החולים כדי לחסל את אנסטסיה קלין.

חוקרי המשטרה שבדקו את האירוע גבו מכל אנשי הצוות הרפואי עדויות דומות לאלה של העובדת הסוציאלית שירי מנדלבאום. "כשחקרו את האנשים מסביב, העדויות שלהם תמכו בכך שהוא בא לשאול לשלומה", אומרים בפרקליטות ובמשטרה. "לא היה שום דבר מעבר לזה".

דמיטרי לא היה חמוש, לא היה אלים, לא התנגד – וכשביקשו ממנו לעזוב את בית החולים, עשה את זה מייד.

השנאה אותה מטפחות ארגוני הנשים נגד המגדר הגברי הפכה לרעה חולה – בקרוב הן יקימו גיליוטינות בכיכרות הערים ויקיימו משפטי שדה.

https://www.zman.co.il/158774/
 

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא