אלימות בגני ילדים: לאחר 4 שנים וחצי, היום (חמישי) נגזר עונשן של 4 נשות הצוות מגן סיגל בחולון.

סיגל אדהמי בעלת הגן נגזרו עליה 12 חודשי מאסר בפועל, בגין הרשעתה בריבוי תקיפות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והפרת דיווח על ידי אחראי.

הסייעות שהורשעו בריבוי תקיפות, כולל עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש:

ורד אברהם נגזרו עליה 12 חודשי מאסר בפועל.

לבנת אונגר נגזרו עליה 24 חודשי מאסר בפועל.

יפית אשר נגזרו עליה 16 חודשי מאסר בפועל.

כל אחת מהן תשלם פיצוי בסך 15 אלף ש"ח שיחולק שווה בין חמש הפעוטות בהן פגעו בגן.

תגובת אבות למען צדק: למרות ריבוי תקיפות נגד קטינים הענישה אינה הולמת את חומרת המעשים.

תגיות:  Child abuse אבות למען צדק אלימות נגד ילדים גני ילדים גננת מתעללות בפעוטות .

פורסם על ידי: אבות למען צדק.


לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

תמונת הפרופיל של אבות למען צדק

By אבות למען צדק

אבות למען צדק - אתר החדשות והמאמרים הרשמי של העמותה. מקדמים שוויון זכויות לגברים, אבות ובנים. פועלים במרחב הציבורי והמשפטי ובמשרדי הממשלה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא