צלם האופנה שי פרנקו חשף בחשבון האינסטגרם כי ביתו הפעוטה הייתה חשופה לכאורה להתעללות בגן סיגל בהוד השרון ופרסם על כך פוסט כואב.

בשבוע שעבר פרסמנו אודות מעצרה של סייעת בגן ילדים בהוד השרון בגין חשד לתקיפת פעוטות בני שנה, לרבות טלטול והאכלה בכח. המשטרה עיכבה לחקירה את מנהלת הגן. החקירה נפתחה לאחר שאחת האימהות בגן חשדה בפגיעה בילדה. מפקחות משרד החינוך זומנו למקום, צפו במצלמות הגן והזעיקו את המשטרה.

"בין כל הבערות שקיימות במדינתנו ערב צאת השבת הזו, קיימת עוד בערה שהיא קרובה אל לבי כל כך ונושאת בתוכה כאב גדול, תסכול רב ושברון לב שלא הרגשתי כמותו מעולם", כתב פרנקו בסטורי שובר לב, "ילדיי הקטנים והרכים היו חשופים להתעללות בגן סיגל בהוד השרון, על פי החשדות, במשך תקופה לא קצרה".

שי פרנקו על הפגיעה בביתו הפעוטה

אומנים מוכרים המכירים את שי פרנקו מעבודה משותפת במשך שנים. שמעו את זעקתו ושיתפו את הסטורי שלו באטנסטגרם. בין האומנים: אגם רודברג, מאיה ורטהיימר, לירון ויצמן, מלי לוי, פאולה רוזנברג, לי בירן, אלונה טל, משי קליינשטיין, אנה ארונוב, עמית פרקש, אדל בספלוב ורבים נוספים.

הגר משה שהשתתפה בתכנית חתונה ממבט ראשון, כתבה: "משתפת בדמעות טקסט קורע לב שכתב שי פרנקו על התעללות בגן של הילדים שלו. זה מטורף והזוי ולא נתפס, והפך להיות כל כך נפוץ ובכל פינה. מאז שאריאה נולדה זה הפחד הכי גדול שלי, איך אפשר לסמוך על מישהו עם הדבר היקר לך מכל?".

השחקנית עדי הימלבלוי כתבה: "חייבים לשים סוף לטירוף הזה ולהגביר את הענישה במי שמתעלל בילדים חסרי ישע!".

שירי מימון שיתפה בסטורי שלה: "הלב שלי צורח. שתיקבר בגיהנום, היא וכל המתעללות. כל יום צץ עוד גן". מימון התייחסה גם להקלטות וקראה להורים בישראל לפעול כמו פרנקו. "שי העלה הקלטות של ההתעללות שכל אדם שפוי לא יוכל להכיל. שימו מכשירי הקלטה בתיקים של הילדים והילדות עד שיעבור החוק למצלמה בכל גן. בזכות ההקלטה עלו על ההתעללות, אחרת זה היה יכול להימשך ולהימשך. כמה עוד אפשר לשתוק".

קרן פלס הצטרפה לדרישה לקידום חקיקה שתגן על הילדים בגני ילדים ופעוטונים: "ובינתיים חוק המצלמות עוד לא עבר… והנה עוד אדם יקר שעובר את זה על בשרו. חמור מכך – על בשר מבשרו. האלימות כלפי ילדים  ותינוקות חסרי ישע היא דבר בלתי נתפס בכל קנה מידה אנושי בסיסי. שר החינוך – לטיפולך!".

אילנית לוי פרסמה תגובה: "משתפת בדמעות ובחרדה מטורפת… הנשמה נשרפת מכל מילה שנכתבה והכי עצוב שמרוב הכאוס שמתרחש פה, זאת באמת הפכה להיות הנורמה – גננות שהן השטן! נעצרות ומשתחררות למעצר בית וזה נשכח, ולהורים נותר רק להתפלל שלא נהיה חלק מהנורמה"

בסוף הסטורי ביקש פרנקו לשתף את הטקסט שכתב, והוסיף: 

"האחראיות והאחראיים צריכות וצריכים לקחת אחריות ולעמוד לדין. למען ביטחון ילדיי, ילדי חבריי ומשפחתי, וכלל הילדים במדינתנו. אנו חייבים להם את הביטחון הזה. זה לא יכול לחזור על עצמו".

אבות למען צדק: זאת התוצאה הישירה של אכיפה בררנית כלפי נשים אלימות, מדובר בעדות נוספת לתופעת אלימות נשים בגני הילדים, אלימות בפעוטונים, נשים אלימות המופיעות הרשימה השחורה.

תגיות:  Child abuse אבות למען צדק אלימות נגד ילדים גני ילדים גננת מתעללות בפעוטות .

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא