איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים הגישו עתירה לבג"ץ מס' 5579/23 למנוע את הפרטת הליכי אבחון של גברים אלימים.

תיקון 18 לחוק למניעת אלימות במשפחה, עבר בכנסת הקודמת ותקף כעת במסגרת הוראת שעה. החוק קודם בוועדה לקידום מעמד האישה.

משמעות התיקון: אדם (גבר או אישה) אשר הוצא נגדו צו הגנה ישלח בהתאם להחלטת שופט לעובדת סוציאלית להערכת מסוכנות ואם היא תגדיר שהאדם מסוכן ישלח לטיפול באלימות! שימו לב הליך קבלת צו הגנה הינו הליך אזרחי ולא פלילי, ז"א אין חקירה אין כתב אישום אין הרשעה. בכנסת היוצאת התרענו בפני חקיקה מפלה.

כעת איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים הגישו עתירה לבגץ ופרסמו פוסט אשר חושף את האג'נדה המנחה אותן בעבודתן.

להלן ציטוט מהפרסום שלהן: "איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים ביחד עם ההסתדרות עתר כנגד ההחלטה להוציא למיקור חוץ את תפקיד עו"ס מגן, (לדבריהן) בג"ץ 5579/23 הוא פרק חדש במאבק שלנו כנגד ההפרטה החדשה של השירותים החברתיים.

באוגוסט 2022 נכנס לתוקף תיקון 18 לחוק למניעת אלימות במשפחה, אשר יזמה והובילה חה"כ עאידה תומא סלימאן, ולפיו גבר שהוצא נגדו צו הגנה – יופנה לעו"ס מגייס ומעריך שייתן ימליץ לבית המשפט בדבר התאמתו לטיפול. החוק תוקצב עם חקיקתו בסכום של 6 מיליון ₪, אולם עד עתה הוא לא מיושם.

במקום להפעיל את החוק באמצעות עובדי מדינה, כמו שממליצים כלל הגורמים המקצועיים, הפתרון שמצאו במשרדי האוצר והרווחה לעיכוב: הפרטת הליכי אבחון של גברים אלימים ומתן חוות הדעת לבתי משפט על-ידי גורמים פרטיים למטרות רווח."

פוסט בפייסבוק איגוד העובדים הסוציאליים

תגובת אבות למען צדק: אתם מבינים…הן כל כך רגילות להשתין מהמקפצה ולהפלות גברים שאין להן בעיה לכתוב את זה בפוסט וגם בעתירה לבג"צ .

המשמעות: הן למעשה כותבות ללא בושה "שירותי הרווחה לנשים בלבד" , מבחינתן יש רק גבר אלים ואישה מוכנ , מאשרות דה -פקטו שהן מפלות גברים, אפליה מגדרית ללא בושה.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid024aUVcxWPpuWrfWmo7KrXw9ds8zqse5HEwTVTtSFC9K3jtxwAhAkr4Wf6GCHf2mcZl&id=100064542468445&mibextid=Nif5oz

 

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא