סבטלנה גנזדילוב, אישה ואלופת ישראל לשעבר מגבעתיים הורשעה שניהלה רשת לעיסוק בזנות, בחודש מרץ האחרון הורשעה בארבע עבירות של גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, קשירת קשר לפשע, סרסרות, פרסום שירותי זנות של בגיר, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות, השמטת מס בגובה של 3.94 מיליון ש”ח והלבנת הון אסורה.

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר אתמול (רביעי) על סבטלנה גנזדילוב 72 חודשי מאסר וקנס של 100,000 ש”ח לאחר שניהלה רשת בתי עסק לעיסוק בזנות והעסיקה בהם נשים מהארץ ומחו”ל.

בגין עבירות הזנות והעבירות הנלוות לזנות, גזר בית המשפט על גנזדילוב 42 חודשי מאסר ואילו בגין העבירות הכלכליות נגזרו על הנאשמת 30 חודשי מאסר וזאת לצד קנס בסך 100,000 ש”ח.

בית המשפט הורה על חפיפת 6 חודשים מתוכם, כך סבטלנה גנזדילוב תרצה בסך הכל 66 חודשים. בנוסף, הוטלו על סבטלנה גנזדילוב 24 חודשי מאסר על תנאי ובית המשפט הורה על חילוט מלוא הכספים והרכוש שנתפסו אצלה.

השופט מרדכי לוי: “הנאשמת ניצלה את מצבן הכלכלי הירוד של הנשים והעסיקה אותן בשירותי זנות בדירות, תוך הפקת רווחים כלכליים משמעותיים על חשבונן, וארבע מהן עזבו את מדינתן על מנת לעבודה עבורה במתן שירותי זנות בישראל”.

סבטלנה גנזדילוב ניהלה במשך כחמש שנים רשת בתי עסק לעיסוק בזנות, בדירות שונות ברחבי גוש דן והשרון, בהן העסיקה נשים מהארץ ומחו”ל במתן שירותי מין. סבטלנה גנזדילוב לקחה לעצמה חלק נכבד מדמי האתנן (התשלום) שהרוויחו תוך שהיא פועלת באופן שיטתי ועקבי להסתרת הכספים שהפיקה מבית הבושת.

אבות למען צדק.

 

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא