התפתחות בחקירה: חוקרי היחידה לחקירת פשעים של מרחב אשר, שחוקרים את נסיבות רציחתו של תושב קריית מוצקין, לאחר שהוצת, עצרו לחקירה את תושבת קריית מוצקין, בת 42, כחשודה בסיוע לביצוע הרצח.

בשלב זה מסרבת המשטרה לפרט, מה בדיוק החשד לגביי חלקה של אישה החשודה ברצח, האם בתיכנון, האם במעשה ההצתה, או האם בסיוע לאחר המעשה.

האישה החשודה ברצח הוזמנה ביום ראשון אחר הצהרים למסור עדות, כיוון שהיא מכירה חלק מהדמויות המעורבות בפרשה. בשלב מסוים, התעורר החשד, כי היא חשודה בסיוע למעשה וכעבור מספר שעות היא נעצרה. אתמול (שני) הובאה החשודה לבית משפט השלום בקריות, לדיון בהארכת מעצרה.

נציג המשטרה טען בדיון, כי החשודה הוזמנה לעדות, אבל אז התעורר החשד נגדה, על סמך סתירות בעדותה ועל סמך ראיות שהתקבלו.

סניגורה של החשודה, עו”ד אולג פרגין, ביקש לדעת, מה החשדות נגד הלקוחה שלו, האם סיוע בתכנון, בביצוע או לאחר מעשה, אבל נציג המשטרה סירב בשלב זה לפרט. עוד ציין הסניגור, כי את הסתירות בעדותה, אם היו כאלו, אפשר להסביר במצבה הנפשי, לאחר פוסט טראומה שעברה. עו”ד פרגין ציין, כי מדובר באישה נורמטיבית ואין כל הצדקה להחזיקה במעצר.

השופטת ליאת דהן חיון, קבעה בהחלטתה, כי מחומר החקירה שהוגש לה, עולה חשד למעורבות החשודה במעשה. כן ציינה, כי שיחרורה בשלב זה עלול לשבש את החקירה.

לאור זאת, האריכה השופטת את מעצר החשודה עד יום שישי.

פורסם ב – dynews

אבות למען צדק.

הירשם לבלוג באמצעות המייל

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.

הצטרפו ל 6,645 מנויים נוספים

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא