ורד בן ארי גרושתו של מייק בן ארי שהודה והורשע בהונאת משקיעים הובאה בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בסכום מצטבר של כ-6 מיליון ש”ח.

כבוד השופטת צפורה משה שחררה את החשודה בתנאים מגבילים והורתה על איסור פרסום על שמה למשך 10 ימים.

איסור הפרסום פקע לאחר שלא הוגשה לבית המשפט בקשה להארכתו.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בפקיד שומה חקירות מס הכנסה תל אביב עלה החשד כי בן ארי, תושבת הרצליה, לא דיווחה על הכנסות בסכום של כ-6 מיליון ₪ שקיבלה מהגרוש שלה בגין השקעות לכאורה בחברה זרה.

על פי החשד, ורד בן ארי קיבלה בין השנים 2013 ועד 2021 סכומים בגובה של כ-50 אלף ש”ח מידי חודש בהעברות בנקאיות ובמזומן, עליהם לא דיווחה במשך השנים או שילמה את המס כחוק בגינם.

כמו כן על פי החשד, נחזה כי בדוחותיה לשנים 2020-2021 דיווחה החשודה לראשונה על סכומים מסוימים מתוך ההכנסות שהתקבלו, אולם מדובר בדיווח חלקי וללא אסמכתאות מתאימות, שאף תוקנו ובוטלו ביוזמת החשודה.

ורד בן ארי כאמור שוחררה בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 300,000 ש”ח, התחייבות ערב בסך 300,000 ש”ח ואיסור יציאה מהארץ ל-180 יום

אבות למען צדק

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא