עדויות חדשות על הטבח ב-7 באוקטובר, עדויות על הזוועה והתופת שאירעו בעוטף עזה ובפסטיבל המוזיקה שהפך לזירת הטבח, החמאס אנס גם גברים בטבח בפסטיבל נובה.

‏חוקרים ‏‏ישראלים‏‏ שחקרו את תוצאות ההתקפות האכזריות ב-7 באוקטובר מצאו ראיות לכך שגברים ונשים כאחד סבלו מאלימות מינית ואונס בידי תוקפי ‏‏חמאס‏‏ והג'יהאד האיסלאמי.

Israeli Police have evidence Hamas terrorists raped men on October 7, activists claim, Israeli police investigators have found evidence that men as well as woman were raped by Hamas terrorists and suffered sexual violence at their hands, it has been claimed.

ברקע, התביעה בישראל החליטה להתייחס למחבלי החמאס כעוברי חוק בדין הפלילי במקום משפט צבאי, המשמעות מאוד ברורה. חוק העונשין בישראל אינו מכיר בפגיעות מיניות בגברים. עבירת האינוס חלה רק כאשר הנפגעת היא אישה, וגבר יכול להיות רק קורבן של עבירת מעשה סדום או מעשה מגונה.

הנטיה בציבור לגונן על הנשים ולהקל ראש בפגיעה בגברים פשוט מזעזעת, קודם אפשר היה לשחרר חטופות ולהקריב חטופים וכעת אונס של גברים "זניח" ולא מדובר בתקשורת.

המידע מבוסס על עדויות של חטופים וחטופות שחזרו לישראל, חשפו את הפגיעה המינית ואונס הגברים שהחמאס ביצע ומבצע.

100 בנים בשבי החמאס – חיי גברים חשובים, לא פחות.

Men's lives matter, no less

bringthemhomenow#

דוברות אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא