שולמית ברכה לנדאו, אישה נעצרה בחשד לעבירות מין בתלמידות שלה.

שולמית ברכה לנדאו, אישה בת 50 מנהלת בית ספר בביתר עילית, חשודה בעבירות של מעשים מגונים. לפי הודעת המשטרה, לפני כמה שנים בהיותה מנהלת בית הספר היא ביצעה לפי החשד מעשים מגונים בכמה תלמידות שהיו קטינות.

בית המשפט התיר לפרסם את שמה של החשודה לצורך איתור קורבנות נוספים. בשלב זה, פנו למשטרה כשלוש מתלוננות, המספרות על ניצול ופגיעה מצד המנהלת. המשטרה פונה לכל מי שנפגעה ממעשה דומה לדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או לגשת לתחנת המשטרה.

בארגון מגן, המלווה את הנפגעות, ציינו כי: ״אנו שמחים ששמה של שולמית לנדאו הותר לפרסום ומקווים שפרסום שמה יביא מתלוננות נוספות לאזור אומץ ולהתלונן נגדה. אנו מודים למשטרה על עבודה קשה ומקצועית.
לצערנו, שנים רבות אנשים בקהילה ידעו ושתקו, דבר שאיפשר לה לפגוע לכאורה בנפגעות נוספות. הגיע הזמן שחברי הקהילה יסתכלו פנימה ויבינו כי השתקה היא מקור הרע וישנו את הגישה. אנו גאים במתלוננות הגיבורות, ומחזקים את ידיהן״.

להזכירכם נחשפו בדצמבר 2021 עדויות קשות לכאורה על עבירות מין של המחנכת הנערצת באולפנה.

#עדויות_מהאולפנות

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

7 thoughts on “שולמית ברכה לנדאו נעצרה בחשד לעבירות מין בתלמידות שלה.”
  1. אתמול שחררו אותה.
    שמעתי שמישהו בשם יקי הרשקופ מביתר מאחורי הסיפור הזה כי לא נתנו לבת שלה להיכנס לבית ספר ששולמית ברכה המנהלת. (מתוך רצון לברר את חקר האמת הגעתי להקלטה שבו הרשקופ מאיים עליה)

    אם בסוף יתברר שאכן הסיפור מצוץ מהאצבע אני חושב שמערכת זו צריכה לתקן את עצמה ולחכות לסוף הממצאים כדי להאשים.

    1. השופט אישר את פרסום שמה של החשודה, בתי המשפט לא ממהרים לפרסם את שמם של נשים חשודות, אם שמה פורסם על פניו יש בידי המשטרה מידע אמין.

  2. אם יתברר שזו עלילה צריך להעניש בחומרה את מי שהעידו עדות שקר!
    סיפור הזוי, מכירה את המשפחה, את אמא שלה ואחותה – לא מתקבל על הדעת. אם יש מי שרוצה להכתים ולהשחיר לשווא את הקהילה אז נקווה שיבוא על עונשו.

      1. איך אתה כבר בטוח שהן "נפגעות"? איך מגלישה באינטרנט אתה כבר בטוח שזו עדות אמת? חקרת האם יש כאן אינטרסים זרים? לא היו עלילות שווא מעולם?

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא