משנת 2019 עובדת האישה המתעללת, גולג'הון רוסטמובה, כמטפלת סיעודית לקשישה בת 83 הסובלת מדמנציה חמורה, שבעטיה היא מוגבלת באופן ניכר בתנועתה וביכולתה לתקשר עם אחרים – ובין היתר היא אינה מסוגלת לשתות, לאכול, לדבר או ללכת בכוחות עצמה

גולג'הון רוסטמובה אישה הנאשמת בהתעללות, נהגה לצאת מביתה של הקשישה לשם ביצוע עבודות ניקיון בדירה – שעליהן קיבלה תשלום נפרד. את הקשישה שבה טיפלה הייתה מובילה עימה אל הבניין באמצעות כיסא גלגלים. לפי כתב האישום, בהגיעה לבניין נהגה רוסטמובה להשאיר את הקשישה על כיסא הגלגלים, ללא כל השגחה ולמשך כשלוש שעות, במחסן חשוך ונטול תאורה שעל חלק מקירותיו נזקי רטיבות – ופנתה לעבוד בניקיון בדירה שבבניין.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נאמר: "ההתעללות באה לידי ביטוי, בין היתר, בטיב המעשים, בכיעורם, בביזוי ובהשפלת הכבוד האנושי של חסרת הישע, בניצול כוחה ותפקידה של הנאשמת, בניצול מצבה של חסרת הישע שמנע ממנה לחשוף את המעשים, ובכך שבוצעו אף לאחר שחסרת הישע נחבלה בעת שהייתה תחת השגחת הנאשמת".

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא