לפני כחצי שנה, ד' רופא מגבעתיים, נדהם לגלות שוטרים עומדים מחוץ לדלת ביתו המבקשים ממנו להתלוות אליהם לחקירה. בחדר החקירות הוא גילה שצעירה התלוננה נגדו כי גרר אותה בכוח לחדר השינה ואנס אותה.

ד' הסביר שלא אנס את ר' וכי הם קיימו יחסי מין בהסכמה. האישה שהגישה תלונת שווא, ר' טענה שד' קרע לה גרביון ואנס אותה.

לדבריה "גרר אותי בכוח לחדר השינה"

לא אנסתי אותה. הכל היה בהסכמה. היא משקרת. זו עלילה. לכו לבית שלי. יש מצלמות אבטחה. כך תוכלו לגלות את האמת. תראו שאני דובר אמת, שלא היה שום אונס. לא גררתי אותה ולא לקחתי אותה בכוח. לא עשיתי שום דבר שהיא לא רצתה".

בדיקת מצלמות האבטחה הוכיחה מעל כל צל של ספק, שהיחסים היו בהסכמה והרופא לא אנס את ר'. 

נסו אתם לשכנע את החברים הקרובים שלא אנסת, אם לא מצלמות אבטחה החוקרים היו מאמינים לגרסת המעלילה וכנראה גם השופטים.

התיק נסגר מחוסר אשמה אבל הוא החליט שלא להסתפק רק בכך ודרש שהמעלילה תיחקר בגין מסירת הודאה כוזבת ותועמד על כך לדין.

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה בשבוע שעבר כתב אישום חריג נגד ר' בגין מסירת הודאה כוזבת נגד ד'. לפי כתב האישום, ר' הגיעה לתחנת המשטרה ומסרה לחוקרים תלונה לפי ד' אנס אותה בביתו, כיצד קרע מעליה את הגרביון, הסיר מעליה את התחתונים ואנס אותה בחדר השינה.

למעשה מדובר באישה שהעלילה אונס, תלונת שווא על אונס שהינה מעשה נבזי וחמור, כעת ר' מואשמת בכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב בארבע ידיעות כוזבות לחוקרי המשטרה על אונס שלא היה. הגבר שנפגע מתכוון להגיש בקרוב תביעה אזרחית נגד המעלילה בגין החקירה שעבר במשטרה, הנזק הנפשי והטראומה שעבר בעקבות מסכת השקרים שלה נגד.

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא