ויצו טוענת כל גבר הוא רוצח אבות למען צדקויצו טוענת כל גבר הוא רוצח אבות למען צדק

רשת 'ויצו' יצאה בפרסום המסית נשים נגד בן זוגן ורומז כי כל הגברים פוטנציאלים להיות רוצחים.

בפרסום נכתב כי לא משנה אם את גרה בפריפריה או במרכז ואם יש לבן זוגך השכלה אקדמאית או לא – בכל מקרה "נשקפת סכנה לחייך" כך לפי רשת 'ויצו'. עוד עולה מהפרסום של 'ויצו' כי אפילו לא משנה אם יש לבן הזוג עבר פלילי או הרשעה באלימות או נשק, בכל מקרה גם אם הגבר נקי מכל רבב ונורמטיבי לגמרי – בן הזוג הוא תמיד חשוד מסוכן שעשוי לרצוח את בת זוגתו בכל רגע, כך עולה מהפרסום של 'ויצו'.

"אתה גבר? יש לי חדשות בשבילך, אתה רוצח!זה לא אנחנו אומרים, זה ויצו אומרת, או ככה לפחות משתמע מתרשים הזרימה שפורסם על ידי ארגון הנשים המפורסם.

אנחנו לא מדברים פה על פמיניזם ״רדיקלי״ אלא על ארגון נשים שמרני ו״מכובד״ שמודיע לנשים – לכל הנשים, שחייהן בסכנה כי הן בזוגיות עם גבר!

ההסתה, הדמוניזציה והשנאה כלפי גברים רק מחריפה מיום ליום. המספרים לא מעניינים אף אחד.

על כל אשה שנרצחת נרצחים שמונה גברים, הרוצחים הם מיעוט זעום מהאוכלוסיה, ורוב קורבנותיהם הם גברים אחרים, אבל זה לא מפריע למסע השקרים, ההסתה וחליבת הכספים של ארגוני הנשים.

רק אתמול הסיתה מרב בטיטו בידיעות אחרונות לרצח גברים – ״בפני נשים הסובלות מאלימות עומדות שתי אפשרויות״ היא כתבה ״לרצוח או להרצח״.

היום באה ויצו וטוענת בפירוש שכל הנשים בזוגיות נתונות בסכנת מוות".

"מה מציעה ויצו לנשים?" "לרצוח את כל הגברים?"

ערוץ 20

דוברות אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא