גברים נפגעים יותר מאלימות הלמ"ס-אבות למען צדקגברים נפגעים יותר מאלימות הלמ"ס-אבות למען צדק

גברים נפגעים יותר מנשים.

בניגוד לנרטיב בתקשורת שהוטמע היטב יש לומר, תוצר של נזקי הפמיניזם הרדיקאלי, גברים נפגעים יותר מנשים מאלימות, איום באלימות, מגניבה, מעבירות מקוונות, גברים נרצחים יותר, גברים מתאבדים יותר, מורעלים יותרו ומתים יותר בתאונות עבודה.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את הנתונים אשר סותרים את הנרטיב המקובל, למעשה הפרסום מציג את שידוע לנו מזה זמן רב ומוסתר מהציבור – גברים נפגעים יותר.

בשנת 2020, כ-267 אלף גברים נפגעו מעבירות שונות. שיעור הנפגעים בקרב גברים היה גבוה באופן ניכר מהשיעור בקרב נשים ( 4.3% לעומת 3%).

קישור לפרסום הלמס

בעבירות אלימות או איום באלימות שיעור הנפגעים בקרב גברים גבוה מהשיעור בקרב נשים ( 3% לעומת 2%) .

על נתוני הלמ"ס, בהטרדה מינית שיעור הגברים היה נמוך משמעותית מנשים ( 3.1% לעומת 0.7 ) , ראוי לציין כי גברים נמנעים מהודאה או דיווח על הטרדה מינית לעומת נשים.

מאידך מחקרים מראים כי אחד מתוך שישה גברים חוו התעללות מינית טרם הגעה לגיל 18. ושיעור הבנים הנפגעים מינית לפני גיל 12, זהה לשיעור הבנות הנפגעות מינית באותה שכבת גיל, גם בגילים מאוחרים יותר – עד גיל 16, שיעור הפגיעות בקרב בנים נמוך רק באחוז וחצי משיעור הפגיעות בקרב בנות.בנוסף, כ-20% מהתלונות על עבירות מין במשטרה מוגשות על פגיעה בילדים, נערים וגברים.

דוברות אבות למען צדק

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

5 thoughts on “הבושה עוברת צד: גברים נפגעים יותר מנשים.”

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא