בית המשפט המחוזי בירושלים זיכה גינקולוג מירושלים שהואשם באונס בשלוש מטופלות. בהכרעת הדין קבע הרכב השופטים כי מאחורי מעשיו של הרופא הבכיר לא הייתה קיימת מחשבה פלילית וכי הפעולות נעשו כחלק מטיפול

בית המשפט קבע כי המקרה אינו פשוט כלל ועיקר. מדובר בנאשם שתפקד כרופא מוערך, אהוב ואהוד מאוד בקרב מטופלות בקופות החולים במסגרתן עבד, בדק במשך השנים מאות ואלפי מטופלות, נשים רבות צבאו על פתח המרפאה בה עבד. הנאשם, כך לפי עדות המתלוננות עצמן, טיפל בהן במקצועיות, בענייניות, באדיבות, לא שבר מחיצות אך לא התנשא, היה זמין עבורן וקשוב.

דבריו נתמכים מתיאור דבריה האמינים אף הם של מ'. יצוין כי העובדה ש-מ', בזמן אמת, לא חשה פסול כלשהו במעשי הנאשם ואף ראתה עצמה אסירת תודה לו וראתה בו מושיעה, אינה שוללת, מחד, את האפשרות כי נעשו בה מעשים מיניים בלא שהבינה את משמעותם והפסול שבהם אך, מאידך, עובדה זו משקפת את המצוקה יוצאת הדופן ש-מ' הייתה שרויה בה תקופה כה ארוכה".

החקירה פורסמה בשנת 2008 בעיתונות בצירוף שמו של הנאשם והחשדות נגדו ולא נוספו מטופלות נוספות לרשימת המתלוננות וכעת הסתיימה בזיכוי של הרופא.

מי יחזיר לגבר הרופא את שמו וכבודו, 14 שנה חלפו מאז שנחשפה הפרשה, אנשים חושבים עליו שעשה דברים שלא עשה.הרי יטענו שלא הייתה עלילת שווא אלא המדובר ברדיפת גבר רק בשל מינו.

פורסם באתר – mynet ירושלים.

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא