"הוא התחנן שתפסיק, היא לא חדלה עד שנפל, מתבוסס בדמו"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום מאסר עולם על תושבת טירת כרמל בת 59 שהורשעה ברצח בן זוגה בינואר 2018. זאת ועוד, חויבה לשלם לילדי המשפחה את הסכום המקסימלי הקבוע בחוק – 258,000 שקל.

הגבר שנרצח היה בן 66, בת זוגו אישה אלימה ורוצחת גדעה את חייו.

בינואר 2018, הנרצח התכונן לצאת לעבודתו כדי לפרנס את בני משפחתו, כפי שעשה כל חייו חרף נכותו. אשתו דקרה אותו באותו בוקר 65 פעמים בפניו, בצווארו, בבטנו, בחזהו ובגבו, בעת שישב על כיסא.

הרוצחת דקרה אותו באמצעות סכין לחיתוך ירקות, כאשר הבחינה כי הסכין התעקמה, ניגשה למטבח נטלה סכין אחרת והמשיכה לדקור את בן זוגה, על אף תחנוניו הרבים, לא הרפתה ולא חדלה ממעשיה עד אשר נפח את נישמתו.

תקציר מכתב האישום:
הרוצחת נעלה את דלת הכניסה לדירה, נטלה מהמטבח סכין לחיתוך ירקות שאורך להבו כ-9 ס"מ, התקרבה לנרצח תוך שהיא מסתירה ממנו את הסכין והחלה לדקור באמצעותו את הנרצח בצווארו ובפניו, בכוונה לגרום למותו. הנרצח שנפגע ודימם בשל הדקירות הרבות התחנן בפני הרוצחת שתחדל ממעשיה ותחוס על חייו וביקש ושתזמין לו אמבולנס, אולם הרוצחת לא שעתה לתחנוניו והמשיכה לדקור אותו, תוך שהיא אומרת לו כי בכוונתה להמיתו.בעת שדקרה את הנרצח הבחינה הרוצחת, כי להב הסכין התעקם עקב הדקירות הרבות והיא ניגשה שוב למטבח ונטלה סכין בשר שאורך להבו כ- 10 ס"מ ושבה לדקור את הנרצח שעדיין היה בחיים וגרמה לו לחתכים עמוקים בצוואר, בפנים, בבטן, בחזה ובגב בכוונה לגרום למותו.הרוצחת לא חדלה ממעשיה, עד שווידאה שהנרצח אכן אינו בחיים עוד ונפח את נשמתו.

באמצעות שני הסכינים הנאשמת דקרה את המנוח כ-65 פעמים בכל חלקי גופו בעיקר בפלג הגוף העליון, גרמה לו לחמישה פצעי דקירה וכן ל- 60 פצעי חתך מתוך כוונה ברורה להמיתו.

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא