לכאורה מדובר באישה שביצעה עבירות מין קשות. עדויות נוספות נגד המחנכת ציפי דינר: "המורה נגעה בי כל הלילה בטיול, רציתי למות", לכאורה מדובר בעבירות מין קשות.

ל' הייתה רק בת 14 כשהמחנכת אנסה אותה וביצעה בה מעשים מגונים במשך שנה: "זה היה על בסיס יומי – בביה"ס, בבית שלי, בבית שלה, ברכב. היא הפכה אותי לשפחת מין"

מנהלת פורום תקנה מאשרת את הפרסום

אל שתי התלמידות לשעבר שנחשפו ב"מוסף לשבת" כיצד המחנכת הכריזמטית פגעה בהן מינית – מצטרפות כעת עוד שלוש בוגרות של האולפנה היוקרתית שעלבים ומספרות איך גם הן נפלו קורבן לניצול המיני שלה.

"המורה נגעה בי כל הלילה בטיול השנתי, רציתי למות"

היא הייתה רק בת 14. תלמידה מצטיינת שהגיעה מרקע משפחתי מורכב וקשה והשתדלה לא לבלוט באופן מיוחד. בכיתה ט' המורה מאולפנת שעלבים הפכה למחנכת שלה והחלה לתת לה יחס מועדף.

דפוס הפעולה, כפי שפורסם בתחקיר "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע, היה די זהה. כפי שהעידו התלמידות בתחקיר, גם במקרה הזה היה מודל של טיפוח וקרבה על ידי המורה שהפכו לניצול.

גם א' וגם נ' מספרות על קשר השתיקה ועל הקושי לזהות פגיעה כשהיא מגיעה מצד של אישה.

"אולי ככה ננכיח גם נשים עלולות לפגוע. ייתכן שעוד נשים שנפגעו יבחרו לדבר בעקבותינו", אומרת נ'. "אני שילמתי מחיר כפול", אומרת א', "יש השלכות של הטראומה הנפשית והמינית בכל תחומי החיים, וגם אני עצמי לא האמנתי שמה שחוויתי זו פגיעה. לאנשים קשה להאמין ולהבין שאישה יכולה לפגוע בנערה. קשה להבין את חומרת המעשים, וקשה לאנשים לקבל את זה שמה שעובר על נפגעת מינית מאישה הוא כמו מי שנפגעה חלילה מגבר".

פורסם בידיעות אחרונות בתאריך 24/12/2021

#עדויות_מהאולפנות

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא