גבר שהואשם בתקיפת אשתו והצמדת סכין לגרונה למרות שבפועל הוא היה גבר מוכה ונפגע תלונות שווא, זוכה לאחרונה בבית המשפט בקריות, לאחר שהשופטת קבעה כי גרסת האישה לא אמינה.

"כשהשופטת אמרה שהיא מזכה אותי, כמעט פרצתי בבכי. זאת הפעם הראשונה שמישהו סוף סוף מאמין לי"

הגבר שנפגע מתלונת שווא הינו עורך דין במקצועו, אשר בשנה האחרונה מצא עצמו יושב על ספסל הנאשמים בבית המשפט, לאחר שאשתו טענה כי תקף אותה והצמיד סכין לגרונה.

הגבר: "אני הייתי קורבן לאלימות מצידה, מילולית, נפשית ופיזית, כולל סטירות אגרופים. אשתי נותנת לי מכות, מה אני יכול לעשות עם זה? אני לא יכול להרביץ לה חזרה. אני רק יכול להחזיק לה את הידיים ולנסות להרגיע".

"הגשתי הרבה תלונות, אבל התיקים נסגרים מחוסר ראיות. היה ויכוח בינינו והיא הזמינה משטרה ולקחו אותה לתחנה עקב הפרת הצו. תחקרו אותה, ושחררו למחרת. למה? כי היא אמא לילדים? אם אני הייתי מפר את הצו, הייתי יושב במעצר. היה גם מקרה שהיא עקבה אחריי והגשתי תלונה, והיא המשיכה לעקוב למרות שהוזהרה. אם זה הייתי אני, ישר היו שמים לי אזיקים ולוקחים אותי לתחנה"

במצב הדברים כפי שנחזה מדובר באישה אלימה וגבר מוכה שנפגע בנוסף לכל מתלונות שווא.

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא