פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני החג לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד בעלת הגן "לוליקאט" בקרית מלאכי- בתיה דיין, בת 48, המייחס לה ביצוע עבירות רבות של התעללות בקטין או חסר ישע, תקיפה של קטין בידי אחראי והשארת ילד בלא השגחה.

מיוחסים לאישה אלימה בתיה דיין 31 מקרים של התעללות במהלכם הכתה את הפעוטות בידה בכל חלקי גופם, דחפה אותם וצבטה אותם.

כמו כן, עולה כי דיין העסיקה מטפלות בנות 16, והורתה להן להכות את הפעוטות שהפריעו או לא צייתו להן. כמו כן הן הנאשמת והן המטפלות לא עברו הכשרה לטיפול בפעוטות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד חן עסיס לביא, הנאשמת נהגה באלימות שיטתית ובאכזריות כלפי פעוטות שהיו תחת אחריותה בגן, בגילאי חצי שנה ועד גיל שלוש וחצי, אשר לתפיסתה לא צייתו לה או הפריעו.

הנאשמת בתיה דיין, בהזדמנויות רבות, תקפה את הילדים ועשתה בהם מעשי התעללות, בין היתר בכך שהכתה אותם בידה בכל חלקי גופם, סטרה להם, צבטה אותם, דחפה וגררה על רצפת הגן.

הנאשמת בתיה דיין, השתמשה כנגד הילדים בכוח מופרז זאת על דרך של משיכה ותפיסת ידיהם בכוח, זריקתם בכוח, אחיזה בסנטרם, הרמתם והנפתם באוויר לעיתים באמצעות יד אחת בלבד, הטחתם בחוזקה ברצפה, בכיסא, בספה, או בלול.

תגיות:  Child abuse אבות למען צדק אלימות נגד ילדים גני ילדים גננת מתעללות בפעוטות .

אבות למען צדק.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

2 thoughts on “בתיה דיין בעלת הגן "לוליקאט" מקרית מלאכי נאשמת שנהגה באלימות שיטתית ובאכזריות כלפי פעוטות שהיו תחת אחריותה.”

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא