יו"ר פורום הארגונים למען המשפחה בישראל מבקרת את המגמה הפמיניסטית שהשתלטה על משרד החינוך ועל התודעה הישראלית ומסבירה את יחסה לנקודה המגדרית.

תגיות: אולפן ערוץ 7עוזי ברוך– ערוץ 7 , ב' בסיון תשפ"א 13/05/21 10:43
https://www.youtube.com/embed/hEm9J8VuHnE?autohide=1&rel=0

עורכת הדין נעמה סלע, העומדת בראש פורום הארגונים למען המשפחה בישראל, מספרת על מהותו חשיבותו ופעילותו של הפורום דווקא בתקופה זו.

"מטרת הפורום היא להפיץ בקרב תושב ישראל את הבעיה שאנחנו נתקלים בה בשנים האחרונות, והיא פגיעה קשה במוסד המשפחה היהודית בישראל", אומרת עו"ד סלע ומספרת על העבודה של 15 ארגונים שונים שחברו ממגזרים שונים בחברה הישראלית ועוסקים בהגנת המשפחה והפצת מידע והרצאות, דאגה לאבות גרושים ועוד.

"אלו ארגונים ותיקים מאוד ובעקבות הפעילות של הפורום ליקטתי את כולם יחד לעבוד במטריה אחת בנושאים שכל ארגון מתמחה בו. מדובר בפגיעה הפרוגרסיבית בחברה בישראל ובמוסד המשפחה", אומרת סלע ומרחיבה: "מדובר בכך שמ-2008 יש קריסה של מספר החתונות בישראל ולא נותנים על זה הדעת. אל ביצעתי מחקר לבירור הסיבה אבל בעקבות תהליך שעשינו בכנסת נגד תיקון החוק נגד אלימות כלכלית, בדקנו את כמות החוקים הפמיניסטים שהתקבלו בכנסת ישראל וגילינו שיש קורלציה הפוכה בין החוקים למספר החתונות. ככל שיש יותר חוקים מספר החתונות יורד".

על תופעת האלימות הכלכלית והגדרת הנאבקים בה כחלק מהתופעה הפמיניסטית, אומרת סלע: "אלימות היא אלימות ואין צורך להגדיר אותה ככלכלית או לא. אלימות קיימת גם של גברים כלפי נשים וגם להיפך, אלא שהארגונים הפמיניסטים, שהגדירו את עצמם כארגוני נשים, וזו טעות, מדלגנים את האלימות כאילו רק נשים נפגעות ממנה", אומרת סלע הרואה בחקיקה זו כחקיקה נגד גברים בסופו של דבר.

"מה שקורה בבתי הדין לענייני משפחה הוא שהאלימות מופעלת כלפי גברים. נשים מניפולטיביות יותר וגברים שחווים אלימות לא מתלוננים על כך בפני הרשויות. גברים מתביישים. לכן התלונות שמגיעות הן תלונות של נשים".

סלע רואה כאירוניה את המציאות בה ארגוני הפמיניסטיות מבקשים להכניס את הנשים כלוחמות ביחידות חוד, ומהעבר השני הם מתייגים את הנשים כגורם מוחלש. "אז תחליטו, מתי אנחנו חלשות ומתי אנחנו צריכות את ההגנה המופרזת והמוגזמת?".

האם המאבק נגד סוג כזה של חקיקה מתחלק לימין ושמאל? עו"ד סלע משיבה בשלילה. "יש נטיה לחשוב שהחברה בישראל מתחלקת לימין ושמאל, אבל אנחנו סבורים שזה לא העניין כי מה שמחלק בין ימין ושמאל אלו השאלות המדיניות בעוד שאלת המפתח שמשפיעה על החברה בישראל היא שאלת השמרנות מול הפרוגרסיביות. אצל פרוגריסיבים כל דבר צריך להשתנות כל הזמן. המעניין הוא שהפמיניסטיות חובקות הכול, מימין ומשמאל. גם ימניות תומכות בהצעת החוק הזו (נגד אלימות כלכלית) שהייתה הצעת חוק ממשלתית שהוצמדה להצעת חוק פרטית של קרן ברק".

לדבריה הציבור בישראל אינו מקבל מידע הכרחי ולמעשה "הוא ניזון מהארגונים הפמיניסטיים השולטים בתקשורת. את כל עולמם העצוב והעגמומי של גברים נפגעי אלימות וגירושין איש לא חושף. לכן התודעה הציבורית היא שנשים הן נפגעות אלימות. כבר שנים אנחנו יודעים שאלימות היא סימטרית, יש אלימות נגד נשים כמו אלימות נגד גברים".

בניגוד לעמדה הרווחת ברחוב, הרי ש"ישראל היא במקום השמיני בעולם בביטחון של נשים. ארגוני הפמיניסטיות נותנים תחושה כאילו נשים נרצחות בישראל בכל בוקר, וזה לא נכון. ב-2019 נרצחו 3 נשים יהודיות. זה לא שדמן של הנשים הערביות הפקר, אבל שם זה סיפור אחר לגמרי כי זה נובע מתרבות כבוד המשפחה שהוא סיפור אחר לגמרי. שלוש נשים זה עצב רב, אבל מכאן ועד לדגלן מציאות כאילו כל גבר הוא אלים, המרחק גדול".

סוגיה נוספת לה מתייחסת עו"ד סלע היא סוגיית הנקודה המגזרית שתופסת לה יותר ויותר מקום בטקסטים כתובים בישראל. "הנקודה היא דגל. לא מדובר בנקודה קטנה אלא באג'נדה. זו שיטה שהומצאה בחוגי המגדר שנותנים את הבון-טון של האליטה האינטלקטואלית בישראל. כל מי שמחשיב את עצמו משתמש בנושא המגדר שאינו קיים. הרי אין בטבע מגדר, יש זכר ונקבה".

"מדובר בעולם שלם של שפה א-מגדרית ואם זה חשוב לפמיניסטיות אז אני צריכה לבדוק למה. המשמעות של השפה הזו היא שעבורם השפה העברית היא שפה פטריכיאלית המדכאת את האישה. אין לזה קשר למציאות כי השפה העברית מלאה בביטויים יפים. אם אין סיבה לשינוי צריך לשמר את העבר. בנוסף, מי שמשתמש בנקודה המסר שהוא מעביר הוא הכרה בזהויות מיניות שאינן גבר או אישה".

סלע ופורום הארגונים קוראים להורים למחות כאשר הם מגלים בספרי הלימוד ביטויים הפוגעים בערכי המשפחה. לדבריה ב-6-7 השנים האחרונות משרד החינוך פתח מחלקות שלמות שעוסקות במגדר והמגמה הפכה להיות מגמתו של המשרד. "המטרה לכאורה היא שיוויון האישה, אבל מה שעומד מאחוריה זו פגיעה בגברים".

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא