משל הגבר קצוץ הכנף, לציון יום הגבר הבינלאומי 2020, מיועד לגברים שאינם מוכנים להכיר במציאות חייהם של גברים רבים בישראל .

בדיחה עתיקה מספרת:

בניסוי קצצו לזבוב כנף אחר כנף. לאחר כל הסרה דרשו ממנו לעוף והזבוב עף.
לאחר שהוסרה הכנף האחרונה ולמרות הדרישה הזבוב לא עף.

מסקנת הניסוי: הזבוב חירש!!!

בדיחה מקומית תקשורתית מספרת:

כופים על  אבות יהודיים בהליכי פרידה/גירושין לשלם מזונות מעבר ליכולת השתכרותם על בסיס מגדרי, גזעני, דתי וינקטו נגדם בעוניים, לאחר שהביאו אותם לעוני,  שפע הליכי הוצל"פ שהוגדרו כפוגעים בזכויות אדם ורק כלפייהם לרבות, עיכוב יציאה, אי חידוש רישיון נהיגה וכמובן מעצרים.   .

נוטלים מהם את זכותם הטבעית למשפט הוגן; מונעים מהם הורות על ילדייהם והופכים אותם לאבות שכולים לילדים חיים;רוצחים את האבות, בהבל פה חברתי, פמיניסטי בהפיכת האם ל – 'חד הורית'.

מתעלמים לחלוטין מאלימות, שקרים וכל סוג של פגיעה של נשותיהם בהם, לרבות הקלה אם הללו (הנשים) ירצחו ילדיהם המשותפים, וזאת בחקיקה ובתקנות;אם הנשים, ירצחו את הגברים, יהפכו לגיבורות האומה וינאמו בצוותא עם ראשי מערכת המשפט…

מונעים מהאבות כל סוג של פתחון פה ברשתות התקשורת המרכזיות ואת עיקרי הזוועות מיישמים אחרי דלתות סגורות בבתי המשפט למשפחה, רחוק מאוד מעין הציבור!!!

טוענים כנגד האבות שמרוויחים יותר למרות שעובדים יותר, ולמרות שרק הם מתים בעבודה הקשה; ולמרות שקיימים חוקי עבודה להגן מגדרית רק על נשים באפלייה מכוונת לטובתן!!!
 
ולמרות שהן אינן עובדות ומשתכרות במידה שווה (עובדות ומשתכרות פחות) הן צורכות ונהנות מתמורת העבודה, פי שלוש מגברים…למרות כל הגזענות, האפלייה, העיוות, העוול והזוועות  כלפי האבות, 99% ויותר מהאבות, משלימים עם המציאות המחרידה.

קרוב ל  1% אינם עומדים בכאב בעיוות בעוול ובאפלייה ונוטלים חייהם במאות על שנה, חלקיק האחוז, כ 20 רובם ככולם ערבים ובני מיעוטים אחרים, שלא מסוגלים להפנים ולחיות עם האפלייה המחרידה, מגיבים בייאושם ותסכולם ומתוך חוסר אונים מוחלט לעיוות, לאפלייה ולפגיעה המחרידים ומתנקמים בנשים ורוצחים אותן…

מסקנה: כל הגברים היהודים אלימים!!!

ירון מידן, עורך דין.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא