אבות למען צדק מברכת על מינויו של חבר הכנסת עודד פורר, ליו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי ואולי כעת היושב ראש גם ידאג – לשוויון מגדרי כפי שם הוועדה.

הרעיון שגברים אינם זכאים לקדם שוויון, הוא נרטיב מסוכן לחברה הישראלית, היום הוכיחו ארגוני הנשים ומקהלת הנשים התומכות בכנסת, שאין בכוונתן להפסיק ברדיפה ודיכוי הגברים – הבנים של כולנו.

חבר הכנסת פורר, זכר, גבר, בן לאביו ואימו, זכאי להיות יושב ראש בכל וועדה מוועדות הכנסת ללא שירגיש נרדף ומאוים – העמותה, מאמינה בזכותו של גבר לנהל כל וועדה ללא אפליה, ללא הבדל דת, גזע ומין.

המינוי שעוסק בשיווין מגדרי הוא לא רק נחלתם של נשים, כפי שיש נטייה לחשוב.אנחנו רוצים להאמין כי חבר הכנסת פורר יפעל באופן נמרץ לצמצם פערים בין נשים לגברים, בכל התחומים.

לפתחו של חבר הכנסת פורר, עומדים לא מעט אתגרים על הפרק הדורשים טיפול מיידי, כגון גברים ואבות במצבי משבר. אשר לצערנו, לא ניתן להם סיוע הולם בשגרה ובתקופת הקורונה.

דוברות, בשם העמותה.

By אבות למען צדק

אבות למען הצדק פועלת ומקדמת שוויון בין המינים בכל תחומי החיים, למען חיזוק מעמד המשפחה, זכויות גברים אבות ובנים, יוזמת הקמת קהילות תומכות לגברים במשבר ושותפה בפורום הארגונים למען המשפחה.

2 thoughts on “"גבר זכאי לקדם שוויון"”
  1. לו אני מנסח המכתב,הייתי מנסחו ביתר חריפות, במטרה להבהיר לח"כ פורר, כי "קצה נפשנו" לקבור מידי שנה,עוד חלל מה"אבות",שנרדף ע"י הממסד,ולא ראה "אור בקצה מנהרת הפמיניסטיות".
    בנוסף,הייתי פועל להחתמת המכתב,ולהוצאתו,בשם מספר רב ככל האפשר של עמותות וארגונים.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר אבות למען צדק

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא